Så många har Megan Fox legat med

Jag läste precis en artikel där Megan Fox går ut med hur många hon legat med. Två stycken, hennes tonårskärlek och hennes nuvarande pojkvän. Hennes egen kommentar var: "Jag kan inte ha sex med någon jag inte älskar – aldrig. Det får mig att må illa. Jag har inte kommit nära att ha ett engångsligg." Ja? Ingen konstigt med det. Bara för att man är snygg betyder inte det att man har sexat med många personer. Eller ja, jag tycker inte det.

Dock tycker dom som kommenterade artikeln något helt annat.

"Hoppas det inte är sant. Det blir inget kul med för många såna..."
"Det finns inga sådana tjejer kvar tyvärr..så mitt tips är det är en stor lögn."
"En tjej som behöver växa upp med andra ord."
"K
orkad brud hon borde passa på medans hon är snygg sen blir hon bara gammal ful oc skrynklig, ganska typiskt tjejer i överhuvedtaget."
"Hon kan inte ha sex med nån hon inte älskar. Buhuuu. Väx upp! Man behöver inte ha romantiska känslor för att ha trevligt!"
"H
ur passar det ihop med hennes tidigare påståenden om att hon är sexberoende?"
(Jaha, så nu kan man inte ha sex med samma person ifall man är sexberoende.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0