14 maj ´10 - Holy crap, vilken dag!

Somnade jag igår? Hell no... Jag låg vaken till kvart över sex och Jay väckte mig klockan nio, så vi försov oss båda två. Vi skyndade oss ner till stan där vi fort som fan gjorde upp en plan.

* Köpa tyg
* Hämta perukerna
* Gå till systemet


Sagt och gjort. Medans Jay tittade på tyg sprang jag till Linn och hämtade upp två peruker och sen gick jag till systemet. Det var asläskigt där inne xD Men det gick bra. Sen åkte vi hem och medans Jay sminkade sig skapade jag en dräkt till henne.

Jag vet inte om Jippodagen finns i hela Sverige, men om inte så ska jag förklara vad det är för något. Alla studentklasser väljer ett tema som dom klär ut sig till och sen super sig alla asfulla och tävlar mot andra klasser i olika lekar. Jays klass tema var Pokémon och Jay skulle vara Articuno.

 Dålig bild på Articuno



Bra bild på Jay som Articuno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0