14 maj ´10 - Smelly cat, what are they feeding you?

Jag har gått runt med peruken i några timmar nu och jag trivs i den. Imorgon är det äntligen dags för min efterlängtade sjöjungfruplåtning!

Den här kvällen har börjat superbra och jag är ganska säker på att den kommer sluta superbra också. Tjejerna i familjen har gjort pizza, vi har ätit chips, dipp och tårta och druckit alldeles för mycket läsk. Efter det la jag mig i badet med min bok "Cell grön" som jag läser om för fjärde gången. Jag hittade en tvål med hallonlukt som jag dränkte mig i, så nu luktar jag som en gigantisk hallonbuske.

Nu ska jag krypa ner i mina mjukisbyxor, hämta ännu mer tårta och läsk och titta på en Studio Ghibli-film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0