22 maj ´10 - Time for plan B

Jääävlar, vilken helg det har varit. Linn kom hit i fredags. Vi stack och handlade chips och allt annat man behöver på en fredag. När vi kom hem igen skulle vi koka makaroner. Jag tar ner ett oöppnat 1-kilospaket och ska hälla i lite i det kokande vattnet. Paketet fick eget liv och jag tömde hela paketet i kastrullen. Vi åt så mycket vi orkade och tittade sen på en film som heter "Forgetting Sarah Marshall" som var väldigt rolig. Efter det när det mörknat gick vi ut i trädgården, tände massa ljus och satt och pratade minnen från gymnasiet i flera timmar. Det var en helt underbar kväll, jag har saknat henne så himla mycket. ♥

Idag kom Jojan och Alex hit på morgonen och vi har tillbringat hela dagen ute i trädgården. Jag skulle lägga lite solkräm på magen och först kom det inget, så jag började skaka flaskan. Det slutade precis som med makaronerna och appropå dom så fick Jojan och Alex hjälpa mig att äta upp resten av dom. Sen skulle Alex iväg, så jag och Jojan tittade på film och fick chokladsug. Vi hade inte tillräckligt att alla ingredienser så vi fick göra en halv kaka, vilket jag inte rekomenderar. Fy fan, vad jag hatar den kakan nu. Den var ungefär en millimeter hög, stenhård och smakade skit. Alex hämtade Jojan för ungefär fem minuter sen, så nu är jag ensam.

Imorgon ska jag tillbaka till skolan för sista gången, för sen börjar mitt sommarlov.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0