How to make a mermaid tail

Idag var det ju planerat att min jävla sjöjungfruplåtning skulle ske, men jag tror aldrig att jag sett så mycket regn i hela mitt liv. Så imorgon blir det en stressad dag.

* Upp klockan nio och dessutom dra upp min syster
* Klä upp henne och springa över till Jay där Alice i Underlandet ska skapas
* Hjälpa till med alla förberedelser


Detta låter som om det kommer gå ganska fort, men det tar längre tid än vad man tror och vi kommer hålla på i flera timmar. Sen måste vi göra i ordning mig och det kommer ta en jävla lång tid eftersom jag ska ha massa smådetaljer på mig. Sen ska vi åka ner till havet och be till Gud att ingen kommer se oss. Peruken döljer knappt mina bröst, så vi måste hinna lösa det på något sätt också. Men jag har ju iallafall fixat något som liknar en fena och det är det viktigaste.

Dock sjönk mitt tålamod nu när jag letade efter sjöjungfrusminkningar på youtube.



Jag har funderat på hur man kan göra en fena i ett halvår och aldrig i helvete ens funderat på att söka på youtube. *Slår mig själv*
Om jag bara hade haft tyg hade jag kunnat göra det där ikväll .___.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0