Ibland tänker jag...

... På hur otroligt, äckligt oprofessionellt "stora" butiker kan bete sig.


Jay har beställt några få saker från internet och det har aldrig gått problemlöst till. Jag har beställt tusentals saker från nätet och det har alltid gått hur bra som helst. Har en butik skrivit att varan kommer fram om två dagar så har den gjort det. Jag har aldrig fått hem fel vara eller något sånt. Tills den dagen jag stötte på skitaffären Maj Mahal.

På förstasidan står det "nordens största affär med löshår". Ska det stå så ska man fan vara professionell. Innan det här helvetet började verkade hemsidan jättebra. Varan man beställer kommer inom tre till fem dagar och om det blir försenat hör dom av sig.

Jag valde ut mitt löshår, betalade jävla 830 kronor och började vänta. Tre dagar gick, fem dagar gick, en vecka gick och jag mailade dom. Dagarna gick och jag fick inget svar. Jag mailade igen och fick inget svar. Efter ett tag får jag svar där dom frågar om vilket löshår jag hade beställt. Jag svarade och dagarna gick igen. Tillslut mailade jag ännu en gång där jag skrev att jag skulle ha tillbaka mina pengar. Då fick jag ännu ett svar där dom sa att löshåret hade varit slut, men att det hade kommit in nytt och att dom skulle skicka det samma dag.

Nu har det gått en jävla månad och jag är sur som fan. Ordet sur räcker inte. Jag är sur, arg, förbannad och skitsurargförbannad. Så jag ringde upp jävlarna (Ja, jävlarna!) och sa att jag antingen ska ha mitt hår NU eller ha tillbaka mina pengar. Dom lovade att höra av sig imorgon. Gör dom inte det, så ska jag ringa igen och får jag inte mina pengar då säger mamma att jag ska polisanmäla dom.


SÅ JAG HOPPAS ATT NI SOM ARBETAR FÖR DEN SKITAFFÄREN SER DETTA. NI ÄR DEN STÖRSTA SKITAFFÄREN SOM FINNS OCH MER OPROFESSIONELLA PERSONER FÅR MAN FAN LETA EFTER.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0