14 november ´10 - Mumindalen<3


Fy fan, vad jag har sjunkit långt ner i gyttjan. I torsdags kväll åt jag hamburgare, igår smakade jag på nån mjukostbacongrej som gått ut och sen åt jag chokladpudding och idag har jag ätit ett ägg. Längtar tills på måndag då jag kommer få mat.

Jag har gjort två saker den här helgen: legat i sängen och tittat på Mumintrollet. Cissi fick mig att hoppa in i duschen innan, så nu känner jag mig iallafall fräsch igen. Jag har packat lite ikväll och imorgon ska jag flytta ut från Tallbacken och över till huvudbyggnaden.





Kommer ni ihåg när man var liten och bakade med mamma och fick göra allting förutom att knäcka äggen för att det inte skulle hamna små äggskal i smeten? Jag var hemma hos Jay i söndags och vi gjorde plättar. Dock borde hon lämnat över äggkläckandet åt mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0