17 november ´10 - Vilken karaktär äter köttbullar?

För ett tag sen kom jag och Antonpanton försent till kvällsmaten och mattanterna fick steka upp mer köttbullar till oss. Dom trodde att det fanns fler personer som skulle ha mer, men såg inte att det bara var vi två kvar, så när dom kom efter ett tag ut med en stor skål full med köttbullar fick jag lite dåligt samvete över att dom skulle behöva slänga resten av det som vi inte åt upp, så jag tog hela skålen och tömde den på våra tallrikar.

Den kvällen åt jag alltså sjukt mycket köttbullar och kom tänka på att det finns en karaktär som bara äter köttbullar, men vem är det?
Och det är inte draken i Bamse jag tänker på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0