20 november ´10 - Dödsrelikerna

Jag känner mig sådär löjligt duktig, fast jag inte har gjort något speciellt. Jag har sovit ut, ätit frukost, tagit ut hunden, duschat, sminkat mig, sytt fast alla knappar på min jacka och bokat biobiljetter till mig och Jojan.

Nu ska jag springa ner och möta henne på stan och sen ska vi hämta ut biljetterna. Egentligen brukar vi alltid se Harry Potter på kvällen, men vi var lite sega på att boka så om vi ville ha bra platser fick vi se den på dagen.


Alla bra platser var upptagna på kvällen... Det måste vara något bugg med den sidan, för det finns väl inte sittplatser duken?


PS. Dödsrelikerna (boken) är en av mina favoriter, så jag är lite smånervös... Jag är otroligt nöjd med att dom delat upp den i två delar så att dom får med så mycket som möjligt från boken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0