29 oktober ´10 - Home sweet home

På vägen hem från skolan stannade jag vid en teknikaffär för att köpa nya hörlurar. När jag kom fram till kassan för att betala med mitt kort hade det blivit spärrat, så dagens fråga lyder: vem kan spärra mitt kort förutom jag?

Tågresan gick väl okej. Dock har jag inte bara dagens fråga utan även dagens tips: åk inte tåg när du har på dig högklackade skor. Det är ju svårt nog att hålla balansen med vanliga skor, men klackar ger en verkligen en rejäl utmaning.

När jag kom hem hade mamma lagat tacos och efter att vi pratat lite såg hela familjen på Idol med varsin chipsskål.


Det känns konstigt att vara hemma bland mina saker igen. Jag har finkammat min filmsamling och varit inne på lillasysters rum och hämtat tillbaka några. Nu sitter jag här i hennes nattlinne som hämnd och min Hello Kitty-morgonrock och ska krypa ner i sängen framför Gilmore Girls. Jag är så galet trött, så det är inte sant. Imorgon ska jag sova ut ordentligt och sen får jag väl se vad jag ska försöka hitta på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0