Mästerkatten i... att bitas?

Detta har hänt:

Tidigare idag när jag var ute och gick hittade jag en katt som jag gosade med ett tag tills den bet mig hårt som fan i handen.


I somras när jag letade runt bland Antons barnfilmer hittade jag en film som hette
Mästerkatten i stövlar som jag ville titta på, men det blev aldrig av.


Detta hände nu:
Anton sa åt mig att välja ut en film som vi skulle titta på.
Jag: "Mästerkatten..."
Anton: "Va...?"
Jag: "Mästerkatten."
Anton: "Vart är den?"
Jag: "På ditt rum."
Anton: "Tog du in den på mitt rum?!"
Jag: "Vad är problemet? Det är ju bara en film."
Anton: "Jaha... Du menar filmen, jag trodde du menade katten som bet dig innan."
Jag: "Varför skulle jag ta med den hem och varför skulle jag kalla den för mästerkatten?"
Anton: "För att den var mästare på att bitas."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0