Engelskaläxa

Min nya livsstil börjar knäcka mig. Jag har 100 % närvaro på tre veckor. Jag har inte försovit mig, skippat något eller kommit försent. Bara det har tröttat ut mig totalt. Jag går och lägger mig vid tio varje kväll och somnar alltid med en gång, så nu för tiden sover jag mellan nio och tio timmar varje natt. Som om inte allt det här räcker, så gör jag läxor också vilket jag inte har gjort på flera år och då skojar jag inte. Sist jag räknade matte "utanför" skolan var i sjuan till ett test som jag misslyckades totalt på. Förra söndagen räknade jag en hel sida ur matteboken och det är jävligt stort för mig.


Igår satt jag med engelskaläxan i flera timmar och skrev tills mina ögon blödde. Vi har fått i uppgift att välja ut en låt. Vi ska skriva om artisten, vad låten handlar om, historien bakom låten, varför jag valde den, osv. Det låter lite, men det tar verkligen längre tid än vad jag trodde att det skulle göra. Jag kunde inte bestämma mig för en låt, så jag var så smart att jag valde två, så nu kommer det att ta extra lång tid.

Jag valde Boys don't cry med The cure och Sorry, blame it on me med Akon.


Boys don't cry


Sorry, blame it on me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0