17 september ´10 - Little miss sunshine

Efter skolan packade jag och Anton ihop varsin väska och peppade inför att åka till Malmö. Vidar, min killkompis sen tusen år tillbaka har börjat på skolan och skulle åka med oss in till Varberg så när han kom till Tallbacken la vi in alla väskor i bilen och skulle åka iväg. Då vägrade bilen att starta. Efter lite om och men kom vi överrens om att Vidar och jag skulle putta på bilen medans Anton skulle försöka starta den. Med tanke på att bilen är gul såg vi ut som en scen från Little miss sunshine. Men det var faktiskt väldigt roligt. Dock var det inte lika roligt när han fick igång bilen och jag sprang bakom avgasröret.



Tågresan till Malmö var slapp som fan. Vi tittade på Peter Pan på iphonen och jag läste ut en bok. När vi kom fram åt vi pizza och tittade på idol.


PS. Nellie ♥ ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0