18 september ´10 - Helvetesjävlaskit

Natten har varit speciell. Honey och jag kom överrens om att vi inte pallade att sova tillsammans i min 90-säng, så jag hämtade en madrass som jag sov på på golvet. Dock var den ovanligt tunn för att vara en madrass så det var mer som att sova direkt på golvet. Någon gång mitt i natten vaknade jag av att hela min kropp var förstörd så jag kröp upp hos Anton. Ett tag senare blev det för trångt så Anton gick ner och sov på golvet och ett tag senare kom han upp igen och jag gick ner. Och så här har vi hållt på inatt.

Idag var planen att vi skulle ut och shoppa. För en gångs skull har jag lite pengar och skulle mer än gärna spendera dom på allt möjligt, men jag har fått en total black out på min pinkod. Jag har suttit med massa papper hela morgonen och försökt hitta den, men den är som bortblåst från världen.

Jag har samma kod till min internetdosa så jag har testat några koder på den, men nu har jag bara en chans till innan den spärras så nu måste jag klä på mig och springa ner till bankomaten och fortsätta testa där -.-


Föresten, inatt bestämde jag mig för att jag skulle titta på en mysig, tecknad film. Det slutade med att det blev the dark knight som jag bara hann se förtexten på innan jag somnat så nu spelas den i bakrunden medans jag gråter över min kod.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0