2 september ´10 - Aj...

Träningsvärken är fan ännu värre idag än vad den var igår. Jag tror att jag har sovit på armen hela natten...

Aja, nu har jag en lång, skön rast och sen har jag matte och efter maten ska jag gå på min andra photoshoplektion.
Igår kväll skulle jag och Anton göra chokladpudding. Grädden vi hade innehöll 28 % fett och det stod på baksidan att det skulle "ta något längre tid att vispa den". En halvtimme senare var det fortfarande bara vätska förutom att ett tunnt lager högst upp hade blivit smör.

Dagens mysterium: Till lunch får vi idag grönsakstårta med salt och brygga. Vi bor ute i skogen, så man får underhålla sig med det man får och idag blir det att försöka lista ut vad det är för mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0