4 september ´10 - Min tragiska helg

Jag hade ingenstans att bo under helgen, så jag fick stanna kvar på internatet. Det är otroligt deppigt och... hungrigt. När jag kollat igenom kylskåpet fick jag göra upp en matplan. Lite mer än 1 deciliter makaroner och en och en halv köttbulle om dagen plus tre mackor är det som jag får leva på om jag ska ha mat dagligen i helgen.

Annars sitter jag bara och antingen stirrar in i väggen, läser, viker tvätt eller tittar på film. Det är fjortistema idag och jag har tittat på "Princess protection program" och "The last song". Jag har inget emot Miley Cyrus, så den ena filmen var det inget problem med men den första höll på att driva mig till vansinne. Jag tål verkligen inte Demi Lovato (den gula bakelsen), men som tur är var även Selena Gomez med och kunde sprida lite ljus i filmen. Jag och mina Disney channel-skådespelare...



Ikväll planerar jag att gråta lite så jag ska titta på "Flight 93" som är baserad på 9/11.

Kommentarer
Postat av: lisa!

lät lite kämpigt, men endå.. skönt på nå vis?! haha. var går du i skolan nånstans? :)

2010-09-04 @ 22:17:07
URL: http://llisahedman.blogg.se/
Postat av: Anton

Lär dig att kolla i frysen till nästa gång ^^ <3

2010-09-06 @ 12:16:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0