7 september ´10 - The wicked witch is dead

Idag ser jag ut som the wicked witch of the west i skoluniform. Det har varit en löjligt lång dag. Både jag och Antonpanton är lite småsjuka, så vi struntade i frukosten imorse och sov en timme till. Sen gjorde jag mig i ordning på rekordtid och hann precis i tid till matten. Igår åkte vi in till "stan" och köpte pizza och chips, så under fikat gick vi tillbaka till Tallbacken och åt upp resten av pizzan till frukost.

Under photoshoplektionen skulle vi göra en grej (jag orkar inte förklara vad och ingen bryr sig ändå) och jag satt och kämpade som en apa i en halvtimme och när min lärare skulle kolla hur det gick för mig såg han att jag använt fel verktyg hela tiden, så jag fick göra om allt... -.-

Sista lektionen gick ut på att sitta och lyssna på vad liberalism, konservatism, osv betyder i en och en halv timme. Ikväll är det Idol så några kompisar kommer hit och ska titta på det. Det är tradition på Tallis att folk kommer hit och tittar på idolauditions den första veckan. ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0