Hundhalsfluss?!

Mamma ringde innan och berättade att pappa varit hos veterinären med Nellie. Hon fick diagnoserna: urinvägsinfektion, feber och halsfluss.

Halsfluss?! Jag visste inte ens att en hund kunde få det. Hursomhelst, så reagerade jag som vilken mamma som helst hade gjort (Mer eller mindre) och grät och ville åka hem. Men att lägga 400 kronor på att vara hemma i en dag kändes inte heller helt bra, så jag åker hem nästa helg istället för att ta hand om min bebis.

Medan Anton sitter i vardagsrummet och spelar tv-spel, sitter jag på rummet och pluggar vidare. Dock började jag sakna min hund ännu mer av det (Jag skriver om The cure...?) och då kom bomullshögen Zigge in och hoppade upp i mitt knä. Så nu tar jag en paus från pluggandet och tittar på Desperate Housewives med min andra hund.



Zigge och jag just nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0