1 maj ´11 - Jag ska sätta upp en "stäng av spisen-lapp" i köket...

Vilken dag, alltså. Vid tolv började jag steka en macka, sen satt jag lite vid datorn, gick ut i trädgården och solade, gick tillbaka tillbaka till datorn och tog en promenad. När jag kom tillbaka vid halv fyra märkte jag att jag varken tagit bort mackan från spisen eller stängt av den. Jag hade kunnat bränna upp hela huset! Men tack gode Gud så hade jag haft på låg värme eftersom jag ville att osten skulle smälta så inget hade börjat brinna, men mackan var hel kolsvart.

Jag har pluggat på ganska okej ikväll och sen satt jag framför tv:n med Micke och bläddrade igenom kanalerna.
Nu är jag aptrött och ska låta The sweetest thing vagga mig till söms.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0