Dumma bortskämda prinsessor...

Det känns som om mitt projektarbete inte var någon bra idé längre. Jag skriver om hur den klassiska Disneyprinsessan har förändrats genom åren och ju mer jag skriver, ju mer fylls mitt arbete med ord som bitchig, patetisk, värdelös och självupptagen.
Amy Davis kan iallafall skriva på ett moget sätt...

Men trots att den elaka tjejen inne i mig är framme så har jag fastnat på Belle, Ariel och Kida. Ingen av dom gör något "fel" i filmerna. Belle gör inget annat än att offra sig för andra, Kida är antagligen den mest mogna i hela gänget och Ariel... Eller hon lämnar ju faktiskt sin familj, så henne borde jag kunna skriva något om. Men dom var ju taskiga mot henne först... Fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0