16 augusti ´11 - Även känd som Linas matkasse

Varje månad ligger det flera påsar fulla med matingredienser utanför vår dörr. Från början tyckte även jag att det var en bra idé att beställa hem Djävulens matkasse, men redan när vi ätit första måltiden ångrade jag mig. Det är inte vilka maträtter som helst. Det är nyttiga, färgglada maträtter som är fyllda av grönsaker. En vecka varje månad måste jag äta kaninmat som jag senare spyr upp... i mina drömmar.

Just nu håller jag på att göra "Linas pastasallad". Det är någon köttgrej (som inte ens jag tyckte såg god ut) och sen så många olika grönsaker att jag tappade räkningen.



Liksom... pastasalladen innehåller bland annat muterade paprikor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0