26 augusti ´11 - Godnatt Pongo!

När ska augusti ta slut?! Det är ett sånt jobbigt namn att jag inte kan skriva det fort, så rubriken tar ju löjligt lång tid att skriva. >.<

Jag trodde faktiskt inte att jag skulle palla att se mer Disney på ett tag efter mitt projekt, men Pongo och de 101 dalmatinerna innehåller ju som tur är ingen prinsessa. Den här filmen är min absoluta bästa feel good-film. Jag kommer ihåg en sommardag när jag var sjutton. Jag mådde dåligt och satte på filmen och när den var slut spolade jag tillbaka den och såg om den. Det upprepades tills jag sett den fyra gånger på raken på en dag. Efter det mådde jag bra igen. Jag ska skissa vidare samtidigt som filmen spelas i bakgrunden och sen ska jag somna till resten. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0