30 augusti ´11 - When you're miserable, you need someone more miserable than yourself

Jag ligger och kollar på Elfen Lied i hopp om att må lite sämre. -.-
Idag sken solen, sen började det spöregna, sen sken solen igen och nu spöregnar det. Väderguden kan tydligen inte bestämma sig idag. Jag har varit hundvakt åt Noa och Maja idag. Jag börjar vänja mig vid att ha dom hos mig ofta. Längtar tills slutet på september när Nellie kommer.



Just det, jag har börjat skriva dagbok vilket märks på uppdateringarna. Det känns helt enkelt enklare att skriva om allt när man vet att inte hela världen kan läsa om det. Dessutom händer det ingenting i mitt liv just nu som skulle vara roligt att läsa om här.

Kommentarer
Postat av: Terese

fin blogg :)

Följa varandra på bloglovin?

2011-08-31 @ 21:53:29
URL: http://nattstad.se/teresebrodin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0