8 augusti ´11 - Hösten kom idag

Jag har precis sett hur det blev höst, det var skitcoolt. Jag tog min HP-bok och satte mig i parken och läste. Solen sken och det var ovanligt varmt. På en sekund gick solen i moln, det blev kallt och så började det blåsa och alla löv lossande från träden. En kort stund efter det började det regna och jag ställde mig under ett träd och flinade åt att jag kunde stå där under och lyssna på musik. När jag tog upp min ipod hade jag jättelite batteri på den, så jag började vandra hemåt istället. Då började det regna ännu värre och på vägen hem mötte jag en dygnsur Ofelia.

Nu ska jag titta klart på den dåliga filmen Vildängel (jag har tittat i 35 minuter och det har fortfarande inte hänt något) och laga mat (vegetariskt, jojan. dock mammas idé...) och sen ska jag uppdatera om helgen.


PS. Jag har sett A serbian film nu och förstått hur skadad jag är.
Jag tyckte inte att den var så hemsk.

Kommentarer
Postat av: Anonym

mohaha!

2011-08-09 @ 15:08:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0