Antons förflutna hann ikapp honom

Rensningen fortsätter, så därför kommer min blogg att fyllas av gamla bilder som borde kommit upp för flera månader sen. Här kommer bilder som har med Anton att göra.

I somras fick Anton och jag för oss att vi skulle baka egna pizzor. Det var en jättebra idé tills vi kom fram till att vi hade olika åsikter på hur en pizza skulle se ut. Efter ett tjafs kom vi fram till att vi skulle göra varsin pizza och låta resten av familjen smaka och avgöra vems pizza som var godast. Anton ville ha osten underst och skinkan överst och inga kryddor och jag ville ha skinkan underst, lite mer ost och sen massa kryddor. Antons familj blev neutrala och sa att båda pizzorna var lika goda. Varken jag eller Anton trodde på det, så tävlingen blev oavgjord.




Någon månad senare hjälpte jag Antons mamma att rensa ut lakan och hittade ett av Antons gamla örngott. Det borde vara tvärtom, men jag tyckte att det var jätteroligt. Dock slängde Anton det efter en natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0