Jävla bebisar!

Fan i helvete... Jag var inne på bloglovin (som jag aldrig använder) och dammade lite och gick in på obsessivecuteness blogg och fick syn på den här bilden.

Någonting klickade till i huvudet och jag började fundera på vart jag känner igen detta ifrån. Jag läste hennes text och blev påmind om att det var leksaker (daah..) vars blöjor ändrade färg om man la in dom i frysen. Jag blev nostalgisk och kom ihåg att jag hade katten på första raden och tigern. Sen tittade jag på bebisarna och blev iskall. När jag var liten (jag har ingen aning om vart detta kommer ifrån) var det förbjudet mellan mig och mina kompisar att titta på bebisarna eftersom man då kissade på sig på natten samma dag som man tittat på leksaken. Ja, det är sant och ja, det hände på riktigt.

Jag har tittat noga på varenda bebis! Hur fan ska jag förklara det här för mina föräldrar imorgon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0