Katter ska alltid försöka vara annorlunda

Under årets horse show var det fullt av djur. Jag hittade lite får och bredvid dom fanns det ett tält med en kattutställning. Ägarna där var väldigt beskyddande över sina djur och för att inte bakterier och liknande skulle föras över från får till katter så fick man tvätta händerna med handsprit innan man gosade med katterna om man redan klappat ett får eller en häst.

Medan jag stod med en katt i famnen hörde jag en pappa fråga sin son om han ville klappa en av katterna.
Sonen: "Ja, men jag klappade ju fåret innan och man får inte röra katterna om man inte haft kattsprit på händerna först."

Kommentarer
Postat av: Linda

Hahahaha vad bäst! Man får ju sig ett gott skratt över att se deras lyckade frågestund! ;)

2011-08-05 @ 13:14:44
URL: http://lllllllinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0