Look who's back ♥

(Varning för kärleksnovell)
Jag kom ut ur duschen när jag kände att någon tittade på mig. Jag vände mig om och där stod hon. Där stod världens finaste tjej. Försiktigt viftade hon lite på svansen och gick långsamt fram till mig samtidigt som jag satte mig ner. Hon tryckte sin nos mot min näsa och gav ifrån sig ett litet ynk och då släppte jag allt jag höll i, började gråta och kramade om henne och då började hon sjunga. Jag måste filma henne någon gång när hon sjunger, det är underbart. Mamma hittade oss utanför badrummet, jag satt på marken i handduk och grät och Nellie sjöng för full hals.

Sen dess har vi varit oskiljaktiga. Jag tröttnade inte på det, Nellie gjorde det. Hon undviker mig just nu... Nu ska jag skriva något som jag inte skrivit på väldigt, väldigt länge:

NU SKA JAG TA UT MIN HUND! BYE BI... everyone.




The girls are back in town!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0