Tips om lugn kväll

Förutom att rummet ska städas och att jag ska gå ner till affären och köpa mjölk (jag ska ha den där jävla varma chokladen som jag suktat efter i några mjölklösa dagar nu...) så tänker jag göra något för min egen skull.


<-- 2006, före en myskväll. Vart tog dom snygga trosorna vägen?


Vad sägs som att städa rummet, byta lakan, ta en lång dusch, byta om till mjukispyamasen, tända lite ljus och tugga på något gott samtidigt som en film rullar? Eller kanske skippa filmen och måla lite?
Vadsomhelst, bara jag får ta det lugnt och må bra i några timmar.
Vad gör du när du ska ha myskväll?

Kommentarer
Postat av: Anonym

typ bakar och frossar i soffan framför teven :)

2011-08-14 @ 13:32:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0