13 augusti ´11 - Kattutställning



Jag och resten av familjen igår

Nu börjar det bli kyligt. Jag har tagit fram mina fluffiga myskläder och ska plocka fram mitt duntäcke senare. Igår kväll låg jag, pappa och Ofelia i soffan och tittade på Den otroliga vandringen och Utvandrarna. Vi hade täcken, filtar, morgonrockar och raggsockor och åt chips tills jag mådde illa.

Om några minuter ska vi åka till Helsingborg där det är en kattutställning. Vi ska leta efter några Maine coon-katter och kolla hur dom är i verkligheten. Från början var det meningen att vi skulle åka klockan nio, men jag var den enda som gick upp i tid -.-


Kommentarer
Postat av: nils

gud så söta katter nnåååååå!

2012-02-03 @ 16:16:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0