Vilken klänning?

Det här året fyller båda mina föräldrar 50, dom firar silverbröllop och så är det tjugofem år sen dom gjorde något i jobbet som jag aldrig fattat. Iofs har jag aldrig förstått något med deras jobb. Iallafall, så kommer nästan hela feta släkten hit på lördag för att fira med oss. Detta har planerats i evigheter, vi har bland annat köpt nytt porslin, bokat en flotte och fyllt skafferiet med alkohol. Det var inte förrens idag jag kom på att man kanske ska hitta något fint att ha på sig också. Jag rotade igenom garderoben och tog ut två klänningar och nu ska jag bara bestämma mig för en av dom.





Jag vill helst ha den gröna, men eftersom jag tydligen gått upp i vikt och inte vill vara tvungen att gå runt i en tröja hela dagen och kvällen, så blir det antagligen den beiga. Men samtidigt hatar jag ju axelbandslösa klädesplagg >___< Aja, Jojan och mamma röstar på den beiga iallafall. Anton ska ringa senare ikväll och då får vi se vilken klänning han lägger sin röst på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0