11 februari ´11 - Sportlovet har börjat

Jag tyckte att jag var riktigt smart när jag bokade ett tåg som gick tjugo över ett. Folk jobbar och går i skolan, så ingen har tid att åka tåg förutom jag. Varför misslyckas alltid mina planer? Folk har fan tid att åka tåg dygnet runt. Jag fick stå upp i en timme och när jag äntligen fick en sittplats var det bredvid en bebis, men det var inte vilken bebis som helst. Det var ta mig fan den vackraste ungen jag någonsin sett. Hon hade gigantiska bruna ögon med långa, tjocka ögonfransar och hon tittade på mig och log så att mitt hjärta smälte. Sen tog hon upp sin vällingflaska och sprutade på mig och då var hon inte söt längre och mitt hjärta ruttnade igen.

Sen såg jag det coolaste på länge. En kvinna bar runt på en iller innanför jackan. Jag vill också ha en iller. .___. Jag googlade lite på det när jag kom hem och på en sida står det att det som en blandning mellan en hund och en katt. Det låter ju hur bra som helst. Sen känner jag ju mig själv såpass väl att jag vet att jag inte kommer vilja ha en iller längre om en timme, men det är ju kul nu för stunden.

När jag kom hem hade mormor skickat två försenade julklappar till mig som var inslagna i Hannah Montana-papper. En mössa, en halsduk och en bok om stickning. Tack mormor

Vissa människor kan tydligen inte le utan att se ut som en groda




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0