14 februari ´11 - Jag behöver ingen buss, jag har mina rosa moln, del 2

Nu är jag hemma från stan med tre påsar. En till Jay, en till Linn och en till Anton. Jag hittade ingenting till mig själv, men jag är väldigt nöjd med det jag köpt till dom andra. Dessutom var all personal i alla affärer ovanligt trevliga idag. Det var fruktansvärt kallt ute, det blåste och jag svettades som en pingvin med alla mina kläder, men hela gallerian var full (verkligen full) av uppblåsta hjärtformade ballonger så helt dåligt var det inte. ^^

På Alla Hjärtans Dag förra året åt jag och Anton god mat och sen gick vi på bio och såg Valentine's Day. Jag hittade min favoritscen från den filmen på youtube imorse, dock med världens sämsta kvalite.



Dessutom hittade jag dagens kommentar:

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0