15 februari ´11 - Nu finns det frukost :3

Vad är det för fel på Malmö? Det spelar ingen roll vilken tid på dygnet man är här, det är alltid folk överallt. Vem går och storhandlar elva på morgonen? Halva Malmö, såklart. Varför är inte folk på jobbet? Så där stod jag. Nyvaken, illaluktande, hungrig och grinig... med 500 människor. Och det är min tur att laga mat idag, så jag trillbringade 25 minuter med att leta efter brunsås. -.-

När jag kom hem igen var jag så illamående att jag inte var sugen på frukost längre... Men jag lyckades iallafall få i mig en toast, lite yoghurt och en liten efterrätt. Appropå det, jag har sett folk äta munkar i hela mitt liv så det var dags att ta reda på varför alla äter det. Jag förstår det fortfarande inte, det är verkligen inte gott.



Nu ska jag krypa ner i soffan igen och fortsätta titta på tv. Det är så underbart att plötsligt ha mer kanaler än ettan, tvåan och fyran. ^___^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0