18 februari ´10 - Det blir aldrig som man tänkt sig

Medan jag sov vidare imorse gick Anton ner till affären och kom tillbaka med frallor, bakelser och en tulpanbukett. Sen har vi legat framför tv:n och gjort upp en plan för dagen.

Dagens plan:
Gå upp tidigt.
Jag ska ringa tillbaka till hunddagiset, boka ett möte och charma skiten ur dom så att jag får jobba hos dom.
Vi ska gå ner till stan och shoppa loss.
På kvällen ska jag göra en trerättersmiddag till Anton.

Såhär blev det:
Jag sov till tolv.
Jag ringde, men dom hade inte råd.
Anton har nu sovit (och snarkat) i två timmar.
Jag orkar inte laga mat...


Ja, men jaha? Vad ska vi göra nu då?



PS. Appropå ingenting, igår var vi på Ofelias skola och tittade på deras skolpjäs. Ofelia spelade "datarymdvarelse nummer 5" och pratade om att det är olagligt att ladda ner film och musik. Efteråt dansade småtjejerna som om dom vore med i en Christina Aguilera-video.
Jag är så glad att jag filmade allt. Om några år ska jag visa det för Ofelia xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0