20 februari ´11 - Det finns ingen plugghästgud...

Jag är en sån jävla dålig plugghäst. Jag har haft hela lovet på mig att skriva min uppsats, men bara skjutit upp det hela tiden. Ikväll tackade jag nej till Jays släktkalas och en kväll på krogen för att kunna plugga. Jag har skrivit åtta rader än så länge och allt måste bli sju sidor och jag har hållt på sen klockan sex.

Under kvällen har jag:
Försökt skriva
Spelat Farmville
Haft ångest över att jag inte skrivit mer
Skällt på Anton för att han slutat snusa (Han blir som en unge med ADHD)
Tittat på en dokumentär
Haft ångest över att jag inte skrivit mer
Ätit ostbågar
Ringt Jay
Haft ångest över att jag inte skrivit mer
Lyssnat på musik
Bloggat
Försökt skriva
Sagt hej då till Anton när han gick till krogen
Haft ångest över att jag inte skrivit mer
Funderat över hur Anton kan sova i en säng med så fruktansvärt obekväma kuddar
Spelat Farmville... igen
Försökt leka i photoshop
Haft ångest över att jag inte skrivit mer



Herre plugghästgud, hjälp mig!


Kommentarer
Postat av: Anton

Jag som trodde du jobbade med skolarbetet! Ingen skyst undanflykt för att missa en utekväll. Här kommer saningen fram!

2011-02-22 @ 21:26:01
Postat av: Anton

Jag som trodde du jobbade med skolarbetet! Ingen skyst undanflykt för att missa en utekväll. Här kommer saningen fram!

2011-02-22 @ 21:26:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0