23 februari ´11 - Zzz...

Hoho, vad jag är trött. Det har varit en riktigt seg skoldag och jag vill bara gå och lägga mig nu. Igår fick vi se en film som handlade om människans kroppsspråk och gester och nästa gång jag är utomlands så ska jag inte röra en fena när jag pratar med någon. Det kan ju bli hur fel som helst. Att nicka betyder "ja" i Sverige, men "nej" i något annat land, att snurra fingret bredvid huvudet som när vi visar att någon är dum i huvudet betyder att personen är smart på ett annat ställe, osv. Det var helt galet...

Näe, nu ska jag koncentrera mig på att inte somna och vänta på att Anton kommer tillbaka...


Over and out



PS. Min kamera är fortfarande död och nu kan jag inte hitta sladden till min mobil, så det kommer inte läggas upp några bilder här på ett tag. .___.
Anton har en kamera som han inte använder, så varför kan inte jag få låna den?

PS igen. Haha, nu kom Anton tillbaka. Hans mobil är död så han lånade Mikes telefon och smsade mig fyra gånger. Nu gnällde han över att jag inte svarade och jag sa att jag inte fått några sms. Det kan bero på att han smsade till sin egna mobil. xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0