26 februari ´11 - Jag har hittat Jesus!

Jag ska se till att Jesus döps om till Judas.

Allting var bara skådespeleri igår. Jesus var jättegosig så länge Caroline var där, men så fort hon gick så har hon gjort allt hon kunnat för att hålla sig borta från mig. När jag kom tillbaka från skolbyggnaden låg hon inte kvar under sängen längre. Jag började leta och fick panik när jag inte kunde hitta henne. Men så såg jag att den bäddade sängen hade en bula, så jag lyfte på täcket och där låg katten. Dock sprang hon under sängen så fort hon fick syn på mig. Fan också! Jag som trodde att hon och jag skulle ligga i min säng och titta på film ikväll, men hon verkar ha andra planer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0