2 januari ´11 - (Jag har inte uppdaterat på tre dagar -.-)

Fy fan, vilket avslut på året. Jag och Anton skulle gå ner till fästningen för att kolla på fyverkerierna och vi gick på ett område där marken inte var sandad. Det var ingen smågullig liten vurpa. Det var en livsfarlig vurpa. Vi bokstavligt talat flög upp i luften. Antons överlevnadsinstinkter sattes igång och han tog emot med händerna. Antingen så har jag ingen överlevnadsinstinkt eller så tog mitt undermedvetna över och försökte skydda mina konstnärshänder, för jag landade helt och hållet på ryggen. Det var smärta på högsta nivån, jag blev helt yr och såg silvriga fläckar.

Jag har fortfarande jätteont i ryggen och kan knappt böja mig ner. Dessutom lyckades jag skrapa upp ena armen.




Igår åkte vi hem till Pontus och hans flickvän och badade i en badtunna ute i trädgården. Vi låg där från fem till halv åtta och drack jägermeister tills vi såg ut som russin.

Kommentarer
Postat av: Flickvall

Gud va söt du är! Och jäger och bada badtunna lät inte helt fel!

2011-01-02 @ 20:24:58
URL: http://flickvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0