Cigg vs Snus

Hittade ett gammal inlägg från helgon där jag inte hade snus, men cigaretter.



Jag hade inget snus idag, så jag provade på ciggaretter.

Bra saker med cigg:
1. Dom innehåller nikotin.

Dåliga saker med cigg:
1. Man måste gå ut hela jävla tiden. Så fort man rökt upp en går man in och upptäcker att man måste ha mer och måste gå ut igen. Hade det varit sommar hade det inte varit några problem, men det är höst. Det regnar, blåser och är iskallt.
2. Jävlar i helvete vad det luktar.
3. Från och med nu tycker jag synd om Linn varje gång jag tar ett bloss av henne. Läppstift på ciggen är otroligt irriterande.


Fan, jag måste ut och ta en till cigg >.<
Imorgon ska jag köpa snus och hålla mig inomhus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0