Ibland tänker jag...

... på det här med munblåsor.


Usch... Längst in i munnen har jag fått en riktigt stor blåsa som står ut så mycket att jag biter på den varje gång jag pratar eller äter och den jävla blåsan börjar ta över mitt liv. Den kom igår och visst, det gjorde ont men jag tänkte inte så mycket på det. Idag däremot... Den har blivit ännu större och gör så fruktansvärt ont. Det enda jag kunde få i mig till frukost var ett ägg och det var obeskrivligt smärtsamt.

Under tiden jag och mamma var på bio försökte jag snusa, vilket jag förstod var ett stort misstag efter bara några sekunder. På kvällen var jag så hungrig att jag halvt fick panik. Pappa hade lagat hjortstek med potatis som jag fick tugga i mig i de minsta bitarna jag kunde skära samtidigt som jag lyckades skapa en aggresiv debatt om Bambis mamma.

Nu ska jag fortsätta att skölja munnen med saltvatten och om blåsan blivit ännu större imorgon så tar jag helt enkelt livet av mig. God natt.



Jag googlade lite för att må bättre av att folk gått igenom samma sak tidigare och hittade en blåsa som liknar min. Fast den här personens blåsa skrapas "bara" mot tänderna, jag biter på min oavbrutet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0