12 juli ´11 - Sista veckan i Varberg

Hundhelgen tog slut i söndags och jag är nu tillbaka hos Anton. Varför måste hundar se så fruktansvärt ledsna ut när man ska lämna dom? Maja och Noa gjorde inte situationen enklare. På lördag börjar Antons semester och han ska följa med mig tillbaka till Malmö. Jag har ju inte varit hemma på en månad, så det är dags att byta kläder. När jag kom till Varberg skulle jag bara vara här i en vecka, så jag har bara med mig tre linnen, tre byxor och några trosor. Hela paketet har tvättats alldeles för många gånger nu.

Senare ska jag träffa Alex, men just nu ligger jag i sängen och vilar. Jag har tillbringat halva dagen med att göra diplom till Antons simungar som tar... "simstudenten"...?

Måste snacka med Jojan om Dödsrelikerna innan jag åker...




Zigge och jag tittar på en dokumentär om Harry Potter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0