23 juli ´11 - Well, well, Lupin. Out for a little walk in the moonlight, are we?


Jag tror att jag börjar bli sockerberoende. Jag letar i kylskåpet efter sötsaker hela tiden och fick ett raseriutbrott på mamma när hon åt upp mina chips innan. Jag har precis finkammat köket och hittat lite kakor som jag tuggar på just nu samtidigt som HP-maratonet fortsätter med Fången från Azkaban. Jag håller fortfarande på att läsa De vises sten, men längtar verkligen tills jag kommer till Azkaban (haha! boken, inte platsen). Min favoritbok i serien och där dyker även min favoritkaraktär upp.



Åh, Lupin! Jag är så kär i dig!
Min absoluta favorit.
Jag kommer ihåg att jag och Jojan någon gång i början på högstadiet använde en röd läppenna och målade rivsår i ansiktet på varandra för att vi skulle likna honom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0