Kurragömma i regnet

Anton kom hit ikväll. Vi tog ut hundarna och så plötsligt öppnade sig himlen. Regnet bara öste ner och Anton blev så gnällig att jag bara stod och skrattade. Vi lekte kurragömma med hundarna i regnet och sen gick vi halvt vilse i skogen när jag skulle "ta en genväg hem". Efter att ha torkat hundarna somnade Anton.

När han ändå sover och jag var så dum att jag tog en eftermiddagslur tidigare, så ska jag krypa ner i ett varmt bad nu. Jag är helt dygnsur. Imorgon står väckarklockan på halv sex. Eftersom Isak ska festa ikväll så ska jag och Anton ta över hans jobb imorgon och åka till Falkenberg och tömma sopor. Vi kommer tillbaka till Varberg vid åttatiden och då ska hundarna få en lång morgonpromenad.



Maja, innan regnet verkligen satte igång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0