Once or twice was enough and it was all in vain

Nu sätter det igång med alla. Idag kom en journalist hem till oss för att prata om vår flytt till Malmö. Mediavana mamma stal showen totalt och pratade om hur bra allt har blivit och hur lycklig hon var. Journalisten vände sig efter ett tag mot mig och frågade hur jag kände och hur det förändrat mitt liv. Det var så skönt att berätta allt för någon. Han lyssnade, ställde några småfrågor och sa att han förstod att det inte var lika kul för mig som för dom andra. Han stannade i en och en halvtimme, skrev ner dom bra sakerna som mamma sa och skrev sen ner dom dåliga sakerna som jag berättade.



Det här går inte.
Jag måste få tillbaka dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0