2 juli ´11 - Spirit, the stallion of the cimarron

Ett samtal med mamma och sen vändes allt upp och ner. Jag är obeskrivligt trött på allting. All musik är skit och alla filmer är skit. Nu har jag levt på min bok och säsong två av Jersey shore i flera dagar. Jag tog en paus imorse och försökte spela Nintendo, men jag är så fruktansvärt dålig på det att det inte ens blir roligt.

En av mina första tankar imorse var att jag behövde se lite tecknat idag. Lite Disney. Kanske Alice i Underlandet eller Lady och Lufsen? Men allvarligt talat så orkar jag fortfarande inte med mer Disney efter mitt projektarbete. Så jag kollade runt bland i min samling av Dream works och hittade Spirit som jag inte sett på flera år. Fin och sorglig film med ett underbart soundtrack.



I know the road is long but where you are is home
Wherever you stay - I'll find a way
I'll run like a river - I'll follow the sun
I'll fly like an eagle - to where I belong


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0