10 juni ´11 - Först står karusellen stilla...



... och nu snurrar den så fort att jag inte hinner med.

På söndag åker jag till Varberg.
Anton kommer inte vara hemma förrens på tisdag,
men jag kommer ändå att bo hemma hos honom.
På Onsdag är det konsert och min bror ska spela
tillsammans med Daniel Adams-Ray.

Nästa helg ska jag antagligen åka till Halmstad och hälsa
på Jojan i hennes nya lägenhet.

Helgen därpå är det midsommarafton och då kommer det massor av kompisar från skolan till Varberg för att vara med på vår återföreningsfest.

Som planerna ser ut nu så kommer jag antagligen att stanna i Varberg i cirka två veckor, men det kan ju hända att jag stannar längre.


Åh, Linnie! I miss you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0