7 juni ´11 - Värsta åskvädret på länge

Igår kväll när jag skypade med Jojan blev himlen mörk. Efter ett tag kom det en liten blixt, sen en till och sen fylldes hela himlen med gigantiska blixtrar. Efter ett tag började mullrandet och sen försvann Jojan från skärmen och internet försvann. Jag drog ut min dator och satte mig vid fönstret och tittade ut. Jag har aldrig sett så många och så stora blixtrar i hela mitt liv. Sen började det regna som besatt och gatorna såg ut som bebispoolar.

Det fortsatte att åska ett bra tag till och jag somnade. Idag känns luften tjock och himlen är fortfarande full med moln. Det är inte särskilt varmt, så jag ska sätta på mig en tröja och gå till biblioteket.



Aftonbladet skrev en artikel om gårdagens väder


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0