Idag är det år 2006

Jag har haft en speciell känsla i en vecka som jag inte har kunnat sätta fingret på, men nu har jag gjort det och nu har jag bestämt mig. Idag är det år 2006! Jag har haft fjärilar i magen för att det är spelning i Varberg och att jag ska få se MBT live för första gången på flera år. Jag letade upp det här inlägget och jag känner så väl igen känslan. Jag känner mig som en sextonåring igen och det känns underbart!
Idag ska jag fan spendera hela dagen i badrummet och piffa och puffa.
(Jag vet inte vart det där ordvalet kom ifrån...
)

Iallafall, under 2006 när jag fortfarande använde bilddagboken så skrev jag alltid upp schemat på kvällen. När alla band skulle börja spela, bilder, osv och det ska jag göra idag också. Dock här... Så jag googlade lite på Marissa och då kom det upp en bild på mig från det inlägget som jag nämnde där uppe.



Men vem är det som spelar gitarr halvnaken bredvid mig? Gustav...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0