Dagens finaste kommentar

TigerTearz
"Jag och ett par kompisar försökte komma ihåg gamla tecknade filmer och serier som vi såg när vi var små... nostalgitrippa! På så sätt snubblade jag in på din blogg via "De vilda djurens flykt" och jag kan inte vara lyckligare! "Last house on the left" är definitivt nästa mysfilm här hemma och då jag bläddrade igenom din lista hittade jag ett antal som verkade intressanta! Dina recensioner fångar mitt intresse och håller det i ett järngrepp samtidigt som de är väldigt informativa. Tack!"


Nooooo!! Idag fick jag en jättefin kommentar som värmde otroligt mycket, men jag kunde inte svara på den eftersom personen inte hade någon blogg och därför gör jag ett helt inlägg om det.

Tack tiger, för dina fina ord. Vad glad jag blir över att du uppskattar min kategori och att jag kunde hjälpa dig i jakten på nostalgi. Det finns säkert lite mer tips i youtubekategorin eftersom jag också jämt är på jakt efter nostalgi. Puss ♥



Jag hade en passande bild på datorn ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0